Diare i sängen!!!

image215
I fredags har jag nog redan glömt va ja gjorde, kikade en filn, men glömt vilken..
I lördags va jag hos frissan tog guld/blont, blev som sist men känner mig korthårig.
Hampus och Iza va på kalas på Busfabriken.
Sen slog jag och Jasmine in lite julklappar.
På kvällen så körde D ner och vi åt Kina mat och kidzen Pizza. kikade på The Cleaner, med bl.a. "Edie" från DH, den va rolig sen va jag trött redan 11 och D körde hem.
I går söndag så jobbade jag från 10-15, (med 2 singstar sjungande barn i bakgrunden, och två som spelade pingis)) och en Ina som diskade koppar i vasken=), sen var jag och lämnade Iza som skulle på kalas på Cantina!
Hem och städa tvätta och fixa mat till barnen.
Sen körde jag hem lite vänner både Hampus och Jasmine hade haft kompisar där hela dagen.
In på Cantina och vilket kalas!
Hela klassen var bjuden och dom tog foto en och en där dom fick hålla två stora ormar eller en ödla.
Iza tog ödlan och kläckte ur sig, mamma kan jag med ha sånt kalas!
Hmm ja ..el hur..
Sen pratade jag m Birthe i telefonen då kom Ina med bajs mellan både fingrar och tår!!!
Fattade j  var hon fått det i från, blöjan läckte ej.
Men en kattf*n hade diareat i min säng, och just i mitten!!
Så på m luren in med ina och sanera henne (som just hade badat)
Sen av med täcke, lakan, bäddmadrasser (snutten hade m fått bajs) och in i tvätten.
Vädra spruta rumsdoft och suck,, paus.
Beställde mig faktiskt en pizza sen.
Va nog ett år sen jag åt det sist.
Skulle kika film på kvällen testade Regin over me, va bara varannan textrad textad... Testade Ögat,, det skulle vara en thriller, men inget hände så ut med den och in med.
Straightheads, och shit va seg film, fått jättebra kritik. Men inte alls min stil.
Fick även sålt både Marsvinen och stolarna på blocket i helgen/skönt.
Det fick blev litet snabbt blogginlägg, nu och fram till jul lever jag på övertid, finns inte många sekunder över.
Men sen ska jag ha en vecka semester=)
Och koffeintabletterna är slut i hela landet, ska komma i slutet av denna veckan!
I neeeeed
image188

Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0