Det va de de..

image226Nu e man hemma från stressen i London till stressen i Sverige.

är kommer en kort sammanfattning.

Bli, flyg, tåg, tunnelbana =framme.

Hotellet var lätt att hitta o 4-stjärningt.

Quality Crown Hotel Hyde Park = Rekommenderas varmt.

Sen tog vi tunnelbanan till Oxford Cirkus och började vår shopping på Bh:s, sen va det in och ut hela dagen.


Jag hittade jättefina gympa skor m Bling Bling från  Red by Marc Ecko Shoeimage228

Dom på bilden är nog ett gammalt par för mina har texten RED i metall framme på snörena+ en bling hängande.


På Disneystore blev det massor av julklappar till Kidzen.

Dom hade massa High School Musical 2 som J älskar.

Ina fick massa med Remy råttan i Råttatouille som hon tycker om, bl.a. en radiostyrd sådan.

Radio-Controlled Remy

image230
På New Look som jag tycker om att shoppa på, det blev massor med toppar o tunikor. Bla dessa två..
image231


Sen spendera  vi väll en timme på Ann Summers.image227
Älskar den butiken, då övervåningen e underkläder och skämtartiklar och nerdevåningen som är 18+ är sexleksaker , filmer, outfits mm...
Och inget känns konstigt el äckligt el porrigt och det e alla möjliga folk känns som att gå in på Hm=)
Här hade jag kunnat jobba.
jag visste ej vad jag ville ha i julklapp, fick välja lite nya underkläder så det passade jag på.

Blev tre set+ 2 nattlinnen och lite annat smått & gott =P

Mia Babydoll Set = Nattlinne m byglar och trosa =Bild

Sparkle Black Glittrig bh+Trosor =Bild

Köpte julklappspapper där med, med tomtar/renar som har snoppen hängande utanför=)

När vi va klara (butikerna stänger inte förens 22) så va vi helt slut och åkte hem.

Somna som en klubbad säl på sängen och vakna av kl som ringde.

På lördagen så tog vi t-banan till Piccadilly och letade upp det lilla båset jag o Birthe köpte våra teaterbiljetter i.

Och köpte oss två biljetter till kvällens föreställning av Grease, han i kassan kallade mig Darling=)

Sen påbörjade vi shoppingen igen och så försvann hela den dagen.

Vi skulle äta lite innan musikalen jag beställde någon inbakad kyckling, med vitlökssmör, när den kom skulle jag bre på smöret på paneringen som va hög som en calsonepizza o då sprack den! Och den va fyllt med smör redan om sprutade över hela min jacka och jeans!!!

Stinkande av fettigt vitlökssmör ner på toa, a en handtork , på med tvål vatten och torka men funka den - NEJ!!! Så det va bara att traska upp helt blöt...
image232

Grease  får 5 av 10 från mig. Det går inte att jämföra med Mamma Mia, där ALLA låtar är bra, i Grease är det bara 1-2 som är bra.

Men men speciell upplevelse.

På söndagen hade vi så mycket saker att vi åkte direkt till flygplatsen.


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0