Dessa nycklar....

Det finns inget jag blir så stressad av mer än när nycklar el plånbok är borta.image222

(Jag är mästare på att förlägga dessa saker, mest plånboken)

Ny va nycklarna borta i morse, vi blev sena och fick skicka Hampus till skolan och köra Ina till förskolan och sedan körde jag o Jasmine hem igen.

Hon hittade dom i bilen så bara att köra till jobb igen...

Hade ställt klockan på 30 min innan i dag för att J o Iza skulle hinna duscha.

Men Hampus gick upp vid 6 och gjorde lite fönster bilder, trots att det sista jag sa igår va att INGA fönsterbilder på morgonen!

Nu sitter jag här o kliar!

Ska ta det sista medlet i mitt hår i natt fall i fall.

Tvättmaskinen går på högvarv hemma, satte igång en till när jag gick.

Skulle behöva köpa lite extra *fritid* om någon har.

Blev ju inga slingor igår så får köra o köpa nytt idag då vi redan blandat de andra som vi fick kasta.

Så slinga J i dag blir det.

Sen ska alla lucia nattlinnen testas läggas ner och tvättas/strykas.

I morgon ska alla stå glada o vakna på Högastenskolan kl 07,15!!!

Sen messade R igår inte oväntat, att han ej kom o hämtade barnen.

Så nu måste jag handla inför helgen med. Och så ska jag packa lite, och hämta pengar på en avi som jag måste till banken med.

Tja annars e det inte så mycket=)


Kommentarer
Postat av: Nettan

Du med dina nycklar så typiskt dig du är för go och rolig;)
För vår del blir de ingen lucia iår jeppe är sjuk :(snyft....

2007-12-12 @ 14:30:28

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0