Då va den över

Skumt
Lika snabbt som den kom va julen över.
Och jag har haft semester denna veckan.
Sitter o gör ett snabbt inlägg bara, e hos J vi ska till Danmark en sväng.
Jag e barnledig!
Julafton ja, jag fick ja detta av D

Philips Wake upp light som jag önskat mig, inte hunnit testa och utvärdera den än.
Den tände stegvis en halvtimme innan man vaknar för att minska kroppen sömnhormon.
Fick ett minneskort till datorn/mobilen = som ej funkade
smörgåsgrill med Musse Pigg, det va något som jag verkligen behövde och så söt
Hade även fått köksstolar innan och  underkläder jag fick välja i London.
Av mamma fick jag Buzz Hollywood som jag önskat mig.
Det va skitkul, rekommenderas varmt.
En jättesöt Ängel ljusstake med massor av glitter = Sofie
Ljuslyktor som man hänger upp som jag tittat på innan.

Av syster yster fick jag boken jag önskat
Jag går bara ut en stund, kommer säkert gråta när jag läser den.
En super dupergod duchkräm från Lush =sockervadd.
Av J fick jag ett presentkort på 400 på valfri behandling p salong= det behöver jag.
Jätefin ljusstake, sådan som man kan byta ut keramikplattorna runt om efter årstid.
Julljus, presentkorg från Bodyshop m duchkräm, bodybutter och skrubbvante.
Och måla på kroppen pennor=)
Jasmine min stora tjej va ju gulligast hon hade gått o köpt ett jättefint halsband från glitter för 180kr, alla hennes jultidningspengar!
B hade lagt dit ett hemligt paket med.
En Hello Kitty doftgran till bilen.
det va den julen det.
Kikat lite filmer
God luck chuck =skitkul
Supersugen = årets sämsta film
Saw 4 = bra
Hostel = nää för overklig
Tatuerad Torso =Bra svensk film
Va hos mamma juldagen, i torsdags va jag med B och D på Väla och shoppade lite rea blev inte så mycket.
Men en fin topp till mig från stadium faktisk som jag ska ha på Nyår, och ett par jättefina Nike skor vita/rosa till Iza som jag kikat på länge.
Hampus fick en Batman tröja i Bling Bling den hade jag velat ha själv.
I fredags var jag o jobbade sen träffade jag B i stan shoppade mera rea
4st pippiglas till Ina ett par Pippijeans till henne med.
Själv fick jag lite servetter en julduk, Puma flaska jag ska ha när jag börjar träna.
Hittade min svart/guldiga puma tröja på Stadium.
Jasmine fick ny mössa svart rosa och blinG bling och strumpor.
Sen köpte jag tre tröjor till henne till våren två med bling bling.
Iza fick en bling bling med och lila byxor och lila skjorta med häst som hon älskar och en jacka till nästa vinter.
Hampus fick ett par byxor och en stickad polotröja
Det trillade även ner< stryk på bilder på Hello Kitty till Ina som jag hittade på Hm och två gummiband till håret.
Tja det va vad jag kunde komma på
O ja jag älskar och lever för att shoppa
Det e 1000stavfel och inga bilder ,en det kommer.
Cp datorn jag sitter på har ju INGEN fungerande mus...
Nu ska jag o shoppa i Danmark.
Heeej


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0