Adventshelgen

image203
Gud vad tiden rusar iväg..

I fredags gjorde jag inget speciellt, städade och handlade va ganska trött.

Va på utvecklingssamtal på Izas skola.

Och det va bara positivt, omtyckt av alla och leker med alla.

Ingen kunde behöva det mer än jag annars e allt bara neg just nu.

På Lördagen åkte vi i Ösregn till Köpenhamn, efter någon timmes promenerande på Ströget gav vi upp, med folk!

Vi hade beställt bord på Det kinesiske Tårn inne på Tivoli, dom världens godaste Buffé tycker jag.image204

Speciellt grytan med kyckling o Chili.

Hade jag varit miljonär hade dom fått flyga över den till mig ibland.

Det e alltid fyllt här, tur vi bokade för det stod fullbokat när vi kom.

Efter maten gick vi på tivoli någon timme.

Jasmine och Ina åkte karuseller, vi va även inne i det jättestora tomtelandskapet.
image200
Dom hade byggt ett jätteakvarium med 1500fiskar.
image201

På kvällen kikade vi I Know Who Killed Me med Lindsay Lohanimage199

Bra men knepig.















På söndagen va jag med mamma och shoppade julklappar till barnen.
image197

Drack även årets äckligaste Latte på Roberts, va en Kanel / Pepparkaks latte.

Brukar vara goda men öööööööööö så stark och korn i.

Köpte med min en Saffranssnäcka  & en pepparkaksmuffins hem till kvällen.

Köpen även en ny *fårfittsmatta*= min syster som kallar dom så.

Som Jag ska ha på Kistan, den andra är 10år=)

Kikade på Living Death på kvällen, det va en skum film.image198

















Kommentarer
Postat av: Anna

Nee det e inte jag som kallar dom det....

2007-12-04 @ 07:58:24
URL: http://www.stargirl.webblogg.se

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0