Vad jag tränar + annat svammel

Någon som undrar vad jag tränar
Jag tränar Skivstång (pass), spinning och Ki-Box.

igår blev det hem och *vila* städade båda badrummen och sen kikade jag o Jasmine tre avsnitt av Prison Break,
Förstår inte hur man kan göra flera 100 avsnitt om en rymning men e lika spännande varje gång.

Sen sakna jag lite närhet så messa Jonas och fråga om han kunde komma förbi o kramas=)

Läste lite i Jenna Jameson (den e bra läst 350 av 650 sidor)
Funderar skulle kanske blivit porrskådis, 800.000 och endast jobba 2 dagar i månaden.
En annan sak jag tycker är otroligt är att hon sagt nej till analsex då hon tycker det e för privat, så Jenna Jamesson har alltså ALDRIG gjort detta på film.
Strongt att endå blivit störst innom porrindustrin tycker ja.

Min syster o jag e nog tvillingar men hon *kom ut* sex år efter.
I morse sökte jag på cult på Tradera för jag har hittat lite på Cult jag ska köpa (kruka, blomma, ketchup, salt, peppar den vita ljusstaken hade jag velat ha till adventsljuset)
Såg i alla fall e söt sparbössa som det stod drömmar på, på Tradera men tänkte med frakt blir det dyrt.
Kikade nu på lunchen in på systers blogg och då har hon igår tittat på samma!

Jag e allmänt förvirrad för tillfället, visst i mig tänker men du har det bra som du har det vad glad för det du har.
Men nä min filossofi i livet är ju att jag lever bara en gång, en jävla gång varför ska ja då nöja mig med ett OK.
Nej
Jag vill bli behandlad som en prinsessa, både fysiskt och psykisk och emotionellt och ekonomiskt.
Nu menar jag inte att någon ska  betala för mig...
Vill höra fina saker, krypa in i en famn när jag bara inte orkar mer, att någon e där för mig fast jag gråter skriker , bjuder mig på en middag då och då köper en lite present som får mig att tänka på personen när den inte e där.

E detta förmycket begärt, tja då e det inte rätt för mig bara, för det e vad jag vill
Och jag bestämmer själv över mitt liv
Jag ska må bra


Göm dig inte när jag e ledsen, va inte tyst när jag e arg
Man kan INTE leve på kärlek.

Ang maten jag testade igår så va Fullkornswrap Chili godast fast den såg tråkig ut.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jg har beställt sparbössan på cervera med, jag har redan hittat en plats till den...

Klart man ska bli behandlad som en prinsessa...jag har verkligen haft turen =)

Ses på lördag!

2008-09-18 @ 07:54:29
URL: http://stargirl.webblogg.se/

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0