Shopping - Göteborg

Detta köpte jag på Freeport

Det blev två nya toalettborstar och en badrumsmatta



Sen blev det två Vision Glansspray på Bellbox (Köpte en förra veckan för 119 nu fick man 2 st för 159 på Bellbox på Freeport)


Nike träningsväska och Nike sportflaska båda i min favvofärg rosa =)



I

Göteborg blev det

1 Peak Performance Sweatshirt jacka i mina favorit färger Brun och Rosa och en Peak Topp.


Ett par benvärmare, svarta strumpor på H&M


Lindex Shop Online - Över-knästrumpor
På Lindex blev det ett par fräcka jättelånga strumpor och två boot locker



Och sedan på Akademibokhandlen blev det boken som jag tänkt läsa länge

Jenna Jamesson / Att älska som en porrstjärna
Vad den handlar om hittar du
här

Sedan bjöd Jonas på Jätteräkmacka på Heven 23

Vi fick ta hissen inne jag har ju höjdskräck
king size;
räkor / rågbröd / ägg / majonnäs / mixsallad

Den va väll ok men då jag ej äter majonäas så blev den lite tråkig

165.-


Kommentarer
Postat av: Anna

Då har vi samma glansspray....

2008-09-01 @ 13:11:48
URL: http://stargirl.webblogg.se/

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0