To the only one i ever adored

One summer night i saw u eyes for the first time
Honesty 1rst priority in my mind
U went behind my back, i was not blind
U said u loved me
but u maid me cry
U said i was the only one
But it was a lie
U broke my wings i can not fly
Some part of me just want to die
I will never forgive u for what u did to me
I will never forgett what u meant to me
I loved u, u told me lies
Someone please heal my wings so i can fly

From me too J

I går när jag satt på karaten skrev jag en dikt, det va nog typ 17år sen jag gjord det sist..
Blev ingen träning, blev inget alls gjort igår.
Gav J 45 min att *prata* då jag inte hade något att säga.
Men nä, det va samma svammel som innan förlåt och jag vet inte varför menade inget.
Allt kommer bli bra.


Detta har jag hört nio månader nu och det har bara blivit sämre.
Jag kommer ALDRIG att förlåta att killen jag trodde älskade mig, som jag varit förlovad med mindre än 2 månader, registrerar sig på en dejt sida lägger upp världens profil, söker kontakt med ett tiotal tjejer, pratar med dom varje dag, kommer hem och rör på mig på kvällen!

På fredag e jag ledig, den enda dagen på 14dagar, DET hade varit en perfekt dag att ta semester att umgås med MIG.
Men nä det glömde jag det gjorde han ju för att festa med *familjen*

Hade verkligen behövt någon på fredag när jag e själv, en famn att bara krypa in och gråta i, i höstmörkret med några tända ljus.

Kanske ska göra som mitt ex- skicka sms till några av andra könet och höra vad *dom gör*

Fick ett mess igår kväll som värmde fast det inte betydde något

`Jag saknar dig faktiskt, tänker på dig, du är som en drog`

Skull bara vilja vrida tillbaka kl 14dagar, det e lördag morgon, jag vaknar kryper upp och lägger mig på J arm, han tittar på mig pussar mig cog säger jag älskar dig.

MEN det kan man inte


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0