Till syster yster

Skulle bränna en skiva och hittade denna låt som vi BÅDA sjöng fel till.
Tankarna gick till när vi va på AROM
Nu e det äntligen fredag. Sov skit i natt med svintrött suck, ska ut och lämna min mobil, sen till Ikea fixa lampor se om jag får lampan i köket att lysa, efter Hampus ketchupattack. Sen ska jag kika lite Cult Design saker. Glömt raka benen idag med, så det får jag ju göra sen =viktigt

Vet du vad syster yster, det klippet jag la ut på dig på utube, en kille har skrivit en kommentar till mig där
i want to EAT that sexy woman who dancing in the clip:P~

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag, sjunga fel?

Never ever..det kan jag aldrig tro på! :p

Ja,ngn gång ska man ha tur med tanke på vilken otur jag har haft..bättre å gulligare kille än älsklingen min kan man inte hitta..lr jo där finns en te dej med någonstans..du har kanske annars ngt ifrån ditt x som du kan ge vidare, synd att det bara ska ligga å skräpa :p

2008-09-26 @ 11:42:22
URL: http://stargirl.webblogg.se/
Postat av: sofie

S nä jag lämnade tillbaka allt, tänkte det e ju så dåligt ställt alltid så han hade bättre nytta av det, kan han ge till nästa el nått=)

2008-09-26 @ 13:03:05
URL: http://bubbels.blogg.se/

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0