Tandläkaren och äntligen fredag

Tror ni inte dom han släppa Prison Break med svensk text igår kväll.
Så det blev att jag la ut Tradera och sen kikade jag Prison blev en dusch och sen kröp jag ner i nytvättade sängkläder.
Fick gå upp lite tidigare i morse skulle platta håret sen skulle jag ju va hos tandläkaren 8.

När jag skulle gå av bilen vid Inas förskola skulle jag dra upp thightsen och tror ni inte jag körde nageln rakt igenom!!!
Bara hem om sätta en stygn snabbt, då va kl 7,52 och jag hade 8 min på mig att va hos tandläkaren
Men 2 min över va jag där=)

Hon sa du brukar inte ta bedövning o nej det brukar jag inte men när hon sprutade vatten kändes det som hjärnan skulle trilla av! Fick bedövning, men sen va det krångligt att laga så låg där 40min!
1100 kostade det kalaset.

Sen Hämtade jag bilen och bort till Nails by Lena och fixade naglarna rosa och guld blev det.

Bjuder på bild på mig som blev lite mörk och på halsbandet som jag gjorde helt själv, köpte två halsband på tradera klippte sönder och gjorde ett eget som matchar min kjol.

Sen efter jobb ska jag och hämta lite påsar och presentpapper till jobb, till Maxi och storhandla och sen blir det en tur till Hm vill kika på det nya mys setet med Kitty och en tur in om LINDEX där man får 25% på ett köp.

Behöver lite smink.

Sen ÄNTLIGEN kom det ett mess att min mobil är klar så blir att hämta den med.






Lite avreagering , ointressant inlägg

Är inte alls på humör, min bf ska på fest hos sin brors tjej i Göteborg med sina föräldrar.
Saken är väll den att hans föräldrar tycker inte om mig, och vi har försökt att träffa hans bror och hans tjej två gånger utan att det blivit något av det.
Tycker han någon gång kunde markera att det är INTE ok.
Och nu är det hans brors tjej ! som fyller år som han inte ens känner!
Men nä han har ju tänkt på detta länge!

Då Jonas ej känner tjejen dom har setts en gång och det är ett nytt förhållande så känns hennes fest inte så jätteviktig.
Och sen går han och tar semester! för att han ska åka dit, sen resa 6 timmar tur och retur.
Kul att han tänkt på hennes fest länge, och tar semester för det.Jag har undrat om han tagit semester när vi ska åka men nä det har han inte.


Fråga om vi skulle gå på Bio i London och Musical.

Men nä varför ska man gå på bio när man e utomland, och musical det e ju bara massa fjantar i thights!

Ja alla prioriterar vi olika, brors tjejen kom INTE när han fyllde 30, skickade med en present med hans bror.

Varför kunde inte Jonas göra samma säga han e sjuk *vilket han e* eller att han ska jobba.

Sååååååååååååå trött på detta.

Ska nog slå rekord med att förlova mig med folk=)

Men det e fint m en ring.

Men suck suck suck börjar tvivla på detta.

Jag blir inte ens bjuden på kina mat eller får en mössa för 139kr, men åka 50 mil och festa en fredag utan sin flickvän och köpa en present till sin brors tjej det går bra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har varit på en del musikaler men ingen har haft tights han måste mena balett hi hi

2008-09-19 @ 12:47:36

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0