Skit jävla mög

Åhhhhhhhhhhh så trött, får inget gjort på jobb.
Avboka träningen idag igen, imorgon SKA jag träna.
Men sover förlite ont i huvudet, mår illa.
Skulle jobba hemma, skulle försöka se vad som va fel med Js tradera då blev mitt ip spärrat!
Så nu kommer jag inte in på jobb Traderan på ett par timmar!!!
Trodde det va desperat idag juh, snyfft, det va inget alls.

Men får väll ta lite tag med jobb, lite i taget blir jag väll klar.


Har eget Tradera med sen ska jag sälja till Jasmine med.
En kompis kom in på jobb idag, hon skulle va fodervärd åt en golden i ett år den skulle bli ledsagarhund sen.
Åhhhhhhhhh vad söt den var 9 veckor.
Jag vill oxå ha, men hinner inte med det nu




Kommentarer
Postat av: Anna

Läste du inte mitt blogginlägg om när de olika ska börja =)

2008-09-24 @ 11:22:39
URL: http://stargirl.webblogg.se/

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0