Skärpning Sofie! Nu kommer Ahlgrens Bilar

Jag som skulle laga go mat idag bara mysa och pula hemma.
Tänkte skiter i allt barnen får pizza typ.
Men nä nu e kycklingen i ugnen och potatisen på g.
Gav barnen vars en peng om dom hjälpte till med tvätten och packa upp alla City Gross påsar.

Ang inlägget nedan, svar ja jag visste om kontot på vilda webben men det användes ej hette det.

Din förklaring, men jag hade många vänner där (killar) igenom o speciellt en ex svåger som man va ovän med.
Men shit en ex ex svåger som suttit i fängelse!
E det mycket att kämpa för (tydligen jätteviktigt att ha han på vilda webben trots man har han på msn)
Jag har INTE ett konto på knullkontakt.se för att hålla kontakt med mina tjejkompisar!!!

Och om man nu har ett konto för killkompisar
1. Varför uppdaterar man det??????? Det är ju skrivit EFTER du fyllt 30 då vi var TILLSAMMANS! Duger det inte som det va då det e *gamla kompisar*

2. Varför måste man lägga ut bilder, skriva bild kommer, varför ens byta bild???

3.Varför e man online på jobb!! Hoppas man att ex svågern ska gå online så man under arbetstid kan prata??

4.Varför skriva en hel presentation?

5.Varför om man nu uppdaterar och bara har kontakt med killkompisar , missar man skriva att man har en flickvän och e förlovad? Om man gjort det kanske inte tex lolita74 varit så intresserad.

6.Varför skriver man bangar inte för ett äventyr??

7. Varför skriver man :é du rätt... så får du mer än gärna göra mig sällskap... *ler*

8: Varför har man inte sitt namn, varför vill man folk ska fråga? När man bara har kontakt med killkompisar?

9.Varför är man inloggad varannan dag? För att hoppas att kanske *ex svågern* loggar in och vill prata. (Fast man har han på msn)

10. Om man nu endå uppdaterar varför står det: Är flirtig.

11. Vem fan sitter på vilda webben på arbetstid!!!

Ja det finn s många varför


Är det inte underbart med *pojkvänner*
Här kommer även en bild med Bilarna som jag ska äta på Lördag


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0