Shopping på Jotex

Igår blev det att kika på Karaten och sen hem och jobba en timme (två timmar försvann ju på morgonen när jag va på utvecklingssamtal på Hampus skola)

Sen kom Tina, jag gjorde mitt första halsband, kort kommer batteriet va slut tyvärr.
Blev jättefint i grönt och svart så det ska matcha min kjol från Lindex.

Mitt paket från Jotex har med kommit, det va två *ljussaker* dom va jättefina.
Dekoration med värmeljusSmide med antikfinish och frostat glas
VäggljusstakeFör 5 värmeljus. Av svart smide och med fina glasdekorationer.

Sen hade jag beställt en gardin i svart och guld, men den kommer inte förens den siste november!!
Jag ska ju måla om i storarummet i svart, guld och beigt.
Men inget kul om inte gardinen kommer.
Och sen måste jag få tag i en overhead som jag kan låna en helg för guldsaken ska jag måla förhand.


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0