Riesenschnauzer

Har ju alltid sagt att jag ska köpa igen efter att Simba min Rottweiler dog.
När barnen blir stora när det finns tid över.
Har senaste tiden kikat lite på hundarna, hittat en kennel i Helsingborg
Jag hade ju kunnat ha med den på jobb, tja fubnderar i alla fall lite på det.

Igår blev det intensivspinning och senare Csi.
Fuskade redan då med popcorn, innan åt jag upp resterande naturgodis...
Sen åkte J hem och tankarna flög som vanligt och jag mummsade de två sista kexchokladen och lite chips!!

E så mycket jag vill så mycket som rasat, ingen ork att bygga.
Kom fram saker igår som jag inte tycker är ok, e så olika, tänker man ens tanken måste man tycka det är ok.
Suck

Tror ni inte att det va PUNKA på Izas cykel idag.
Så hon tog Jasmines och Jasmine åkte roller.
Ska hämta dom efter middag och fixa nya busskort.

IDAG BÖRJAR DESPERAT!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Du tycker inte att det räcker med ett hus, 4 barn, tre katter, ett företag + dej själv =)

De är söta men hade jag varit du hade jag nog väntat lite..man ska hinna med allt =)

2008-09-30 @ 09:22:28
URL: http://stargirl.webblogg.se/
Postat av: sofie

har bara två katter nu=)

kommer ha företag katter mig själv o 4 barn i resten av livet

Och typ 10år innan någon kankse är utflyttad....

men

2008-09-30 @ 11:04:09
URL: http://bubbels.blogg.se/

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0