Magnus Betnér VS Michael Scofield

Kikar ju på upp i ditt ansikte på måndagar och tycker Magnus Betnér har *något*, det e samma *något* som Michael Scofield.

Lite den hårda sexiga blicken, och det söta leendet.
E väldigt kräsen när det gäller killar som e just snygga, Fredrik Ljungberg har nått och Beckham liite liite men annars e det dåligt med såna.

Igår tja det blev faktiskt 5 timmars jobb hemma och lite tvätt och småplock, men jag kom i kapp i alla fall.

Messa ville bara vara nära, fick frågan sakna du mig.
Nä jag sakna att bara krypa in o *va*
För några min glömde jag det hela och kunde le, men verkligheten kom ifatt mig igen och att spolades förbi och jag blev ledsen.

Kan inte förstå VARFÖR

Idag ska jag inte sega, jag ska träna sen ikväll kommer Tina, det skulle komma två till men vi ville vara själv hon va ledsen och jag e ledsen så då får vi gråta ihop el nått=)

Mina Halens kläder hm inte tagit tag i dom är, men funderar för hade jag tyckt något va *jättsnyggt* då hade jag nog redan haft det på mig?

E hungrig har med mig sånna fulkorns tjohejser som jag köpte på Maxi, bara att när jag va på Maxi i helgen blev jag allmänt förvirrad, va det med chilli eller sweet chilli som va goda.
Hoppas jag tog rätt.


Kommentarer
Postat av: Johanna

hej vilken fin blogg du har

2008-09-24 @ 15:24:15
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: ♥ Nadine

Liiite lika kanske dem är iaf.. :)

2008-09-24 @ 15:50:35
URL: http://nadine.blogg.se/

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0