Läkerol Kiwi Passion

Gud va goda, smakade som Drutten och Gena gjorde =)
Va sååååååå sugen på godis va nära att trilla dit nu när jag varit så duktig denna veckan.
Men så köpte jag en sån ny läkerol burk (inte den på bilden utan detta är en maxi burk fast samma smak. idag på Maxi och ja det gick lika bra med dom.

Blev stressigt idag på jobb kom en hel pall med varor.
Sen till FDord skulle höra om lacken som *trillat* bort.
Jättekrångel för jag hade ej gjort kaross besiktning när jag servade sist.
Detta visste jag inte ens om att de fanns.
Fick tid i nov att fixa det, det skulle NOG gå endån.

Sen till mammas jobb lämna lite saker och hämta gummistövlarna hon snällt hade köpt till Jasmine.

Sen maxi och hem.
Fuskade lite blev 5 kamben i chilli och fiberpasta.
Nu klipper jag gräset men gick in o tog en paus, e trött idag.
Tänkte lägga ut likte blocket annonser till jobb.
Lagt ut två själv
Bilbarnstol Britax Freeway
Och Bilbana

Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0