Jobbigt mycke e nu...

I går kom det in en *killa* 40år kanske han brukar komma in säga hej kika lite och gå, han kan ingen svenska men e typ från Marocko, och rolig.
Men igår kom han och jag stod bakom kassan, han skulle göra high five, tja tänkte ja och gjorde det.
Då joggar han bak bakom kassan och ska kramas, och försöker pussa mig på munnen.
Han fortsatte bara fast jag sa nej och skrattade.
Tillslut gick han men innan han gick sa han imorgon..
Så lite jobbit att vara här nu om han dyker upp..

Igår va Tina hos mig, vi drack kaffe (latte) och mumsade vindruvor och melon.
Kikade Idol, hon från Indien/Sri lanka el nått va ju rolig.

Och tycker saker e jobbigt, vita lögner kommer hela tiden och när man frågar saker får man inget svar.
Så imorgon ska ja lite ärenden sen städar jag nog lite och e bara själv med kidzen.
På lördag ska jag o barnen äta fondue det e sååååå gott.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul blogg :)

2008-09-04 @ 16:57:06
URL: http://sensuellt.blogg.se/

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0