Hata Busskort

Kan man inte bara operera in en kapsel i handen på kidzen =busskort.
Förra året köpte jag två nya busskort till Iza
Förra veckan blev Jasmine av med sitt, idag va Izas med borta.
Och Jasmine hade  *glömt* leta efter sitt.

Va jag irriterad!!


Sen är jag arg på mig själv fuskade 5dagar av sju =+2,8 kilo!!!

Så nu e det supernyttig denna veckan och träning 4 dagar hoppas dom två som trillar av direkt när jag inte äter något godis, och sedan kämpa bort det sista så det i alla fall blir -0,2 på lördag.


I lördags jobbade jag sen blev det en tur till stan, köpte en svart vanlig topp på Esprit och en annan jättefin grå topp, fick då en matchande kjol av J. Tack =)

Blev en fika och kyckling macka på Espresso.

Hämtade kidzen hemma (varit hos pappa en natt) sen laga jag o j entrecote och klyftpotatis.

Den nya bearnaisåsen  med vitlök är faktiskt jättegod

Kikade Tortured, halvkonstig film men ok.


Söndagen fuskade vi när vi sola *S*

Dom har ju en sån tub man kan stå o sola i, så jag o j solade samtidigt, smidigt och billigt.

Sen hjälpte jag J att lägga ut det hon städat bort på Tradera, och J fick barnen att hjälpa han att rensa bort allt ogräs och mossa från plattorna och trottoaren.


Barnen fick pengar och Burger King som belöning, va såååå stolt över dom.

Jag o J gjorde hemma gjord Pizza sen såg vi en jättegullig film Made Of Honor


Kommentarer
Postat av: Jonas

tacka igen för en underbar söndag...

roligt o greja me barnen o göra lite nytta



jo.. vi fuska i båset.. ler billg peng men klart så trevligt... :)



Vassego... ser fram emot att se den på dig..



Jo.. filmen va gullig o bra.. mycket budskap.



Love ya alot... (en som kämpar o sätter dig i första hand... älskar o värdesätter allt nu i all framtid... /din korkade men förälskade pojkvän för alltid... PUSS

2008-09-29 @ 09:09:49
URL: http://absoluthbg.blogg.se/

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0