Godmorgon syster!

Nu har du fått din blogg lite ändrad....fast jag är Inte klar...blev inte 100 med bannern å det vita glappet och självklart ska jag finslipa det hela...dock kändes det som att jag la upp detta sålänge till dig...
Vet inte hur många timmar som jag suttit med det..gjort om gjort om gjort om..inte blivit nöjd..å inte hundra än men det kommer =)

Nu har jag spenderat 2 timmar å 23 min för att få upp de å låsa så de inte kan ta dina bilder m.m....små finesser..ögonen går i kors å jag fortsätter på måndag =)

Tack för ikväll å godnatt!

/ Din syster



Vassego!

Nu är det färdigt!
Vi blev väldigt lika men tja vi är ju lika med allt annat så varför inte här... :p

Jag e nöjd..hoppas du e nöjd med...



Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0