Gårdagen v märklig

Va o lämnade mobilen efter jobb, blev ganska nöjd då jag fick den gamla lånemobilen som va helt ok.
Träffade en gammal kompis och hennes man, hon frågade om ja förlovat mig, det hade hon läst.
Ja bara ja, och där stod jag nu utan ring!
Hon hade på sig Kitty Jackan jag ville köpt från HM men nu blev jag osäker det va ganska starka färger.

Sen blev det IKEA, köpte lampor och äpplekaka och vaniljsås.

Sedan väla där fick jag välja något av D och valde mig en kofta från Esprit, nu när jag skulle ta en bild från nätet hade jag nästan glömt hur den såg ut!

Ina fick sig Hello Kitty byxor / sweetshirtjacka , Diadem .

Sen åt vi jag åt kycklingfilé och stekta potatis och vitlökssås, men dom hade stekt fisk innan så ingen hitt.

Sen blev det hem plocka undan lite, raka benen=) och duscha.

Sen åkte jag hem till Jonas vi kikade Iren Huss nya guldkalven, sen somnade jag på 1sek och sov hela natten!
Lite halvjobbig då det va lite otohets tankar i den, och pratades om att hålla kvar det man har. Kämpa för det mm..

Nu e jag på jobb hade ha tänk ha öppet lördagar ojämn vecka fram till jul i alla fall och se om det gav något.

Sen blir det nog barnens hus, och sen en fika på Espresso house.

Jonas skulle ha trädgårdsdag idag kl 10!!
Vem fn har det.
Då har man väll söndag och typ 11.

Barnen kommer ju hem redan ikväll så blev inte mycket fritid, vägde mig men jag har ju fuskat 4 av 6 dagar så...
Den stod igår på -6,8 kilo
Det e bara att ta tag i livet och kämpa vidare


HA EN TREVLIG LÖRDAG=)


Kommentarer
Postat av: Jonas

Tack för allt du gjorde i fredags kväll när jag kom hem... Jättegulligt... :) mysigt...

härligt att få ha dig min älskling så nära.



o tack för den mysiga goa frukost på lördagen bara du o jag ...



ÄLSKAR DIG ! ! /din Jonas

2008-09-29 @ 09:05:46
URL: http://absoluthbg.blogg.se/

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0