Fy vad jag är sårad!!!!!!!!!

ALDRIG ALDRIG trodde jag att NÅGON som ÄLSKADE mig skulle göra såhär
Oavsett om man bråkar börjar man väll inte leta efter andra.
Jag får varje dag hör hur ålskad jag är, tror jag på det nä.
Är det konstigt.

Vi hade ett litet bråk i torsdags.
I lördags natt kom han hit, i dag söndag skulle jag åka till Maxi tog hans bil
Han s han ej fått mitt sms, jag kikade på hans mobil såg då att han visst fått det!

Och sedan att han diskuterat/ ringt en tjej som varit intresserad av honom trots att han LOVAT mig att inte ha kontakt med henne!!
Åker hem till honom för att be honom komma dit och förklara, ser då senast inloggad på SPRAY DATE!!!!!!!!!!
Hallå!!!!!!!!!

E man inte där när man söker någon!
Han har då under två veckors tid skickat samma meddelande till massa tjejer
(Detta är messet han skickat alla tjejer)

Heeeej du :)
hur é de me denna söta helsingborgstös..
Här har du en charmig go kille som blivit nyfiken... *s*

allt på topp hoppas jag, prcis som här.. ! !
Hade varit kul o höra av dig... *L*

Ha de underbart bäst...
Kram/J.

Tills han fick napp med en 30årig tjej i samma kvarter
Med henne skriver han bla följande

(Utdrag ur hans mailkonversation)
Heeeej :) jaha.. du har nyligen fyllt år.. Grattis Grattis i efterskott då *L *
******undsgatan... ingen aning så.. kanske nån som visar vägen en dag.. *Ler* mig hittar du på R****gatan
Kramar om
tycker de é kul o laga mat iallafall, men roligare tilsammans me nån.. trist själv... kanske kan få bjuda en kväll... *blink*
bara roligt o laga tillsammans.. kunna komplettera varann. sen avnjuta den ihop.... skaffa diskmaskin, som kan göra resten medans man myser ner maten ihop :)
Kram/J.



Detta är MIN POJKÄVÄNN som har MIN ring på sitt finger som skriver detta.

Hans enda förklaring va, men jag mena inget...flörtade inte

Detta härunder är en del av hans presentation

•·         Vardagssyssla: Jobba

•·         Ute efter: Dig

•·         Status: Singel

•·         Läggning: Hetero

•·         Barn - jag har: Inga, gärna i framtiden

Sen är här några *mail* till andra tjejer

såg va hittar en söt tjej som du på en dag som denna ??

tveka inte nu... Hör deffinitivt av dig *L* Kram J

då ja vill ha mail från dig snart igen *L*

Många goa kramar //Jonas



Tror inte jag behöver skriva mer tror alla förstår hur jag mår


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0