Caffe latte i håret?

Denna tyckte jag såg fräck ut.
Återfuktande mjölk cream, inpackning som reder ut håret. Ger håret lyster och mjukhet.

Mums mums för torrt och sprött hår.

Du hittar den på Snowdrops där det alltid är Fraktfritt

Jag har hittat mitt Prison Break så det blir det idag Jippe=)

Tack Tack Roger för all hjälp idag med min *hemlis* när allt strulade sig för mig.

Nu e det bara en timme kvar tills jag stänger.

Hittat en ny sida som jag ska lägga en liten beställning från ikväll, sen efter tipsar jag er=)

Ska även testa mina Halens kläder


Kommentarer
Postat av: Emma

Nej... kaffe vill jag inte dricka, så då vill jag inte ha det i håret heller =P Haha. Hoppas kläderna sitter bra (Y)

2008-09-25 @ 15:42:36
URL: http://borjesbarnbarn.blogg.se/

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0