Ännu en dag av tårar

Imorse blev allt så jättejobbigt, tänkte packar ner hans saker o tar med dom så e det gjort.
Men nä han hade tömt ALLT, alla skå, kläder, toaskåpet tom varit och rotat i tvättstugan tagit sina träningsskor och träningskort!
Jag började gråta direkt, och gråter fortfarande.
En NORMAL människa hade väll låtit det vara kvra, en andledning till att få komma dit.
Eller lämat kvar något för att få den andra personen att tänka på en men nä, helt blåst va det.

Kommer ALDRIG kunna smälta detta, det finns INGEN förklaring till detta.

Han försökte sig på en igår, men det blev bara mer patetiskt.
Jag skapade mig en sida för jag behövde prata av mig!
På sin 30 års fest bjöd han 40!!! Personer endå va han tvungen att skapa en sida på SPRAY DATE! för att prata av sig.
Och då skriver men väll att man söker kompisar för en fika.
Nä då skriver man att man e SINGEL och söker DIG!
Att man vill bilda familj i framtiden *vår familj*

Sedan när man när man pratar med tjejer då MISSAR man att man e förlovad trots att tjejerna sett på facebook att han är det, ljuger han vidare att den är bröten!
Han bjuder hem dom på middag, *kramas med dom

Vad finns det att säga


Ledsen

Kommentarer
Postat av: bitte

ha en bra dag

2008-09-22 @ 09:08:37
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Rögla

Trodde han var en bättre mäniska !Men de var visst inte så .

Att en som har en jätte snäll tjej vill fortfarande söka andra kommer jag aldrig fatta.

Eller över huvudtaget bara smygga om en sån sak att man är singel och att man söker familj När man redan ingår i en familj .Eller hur ska man säga !

De var jävligt lågt av han! Jävligt lågt!

2008-09-22 @ 10:11:34
URL: http://www.pga.nu
Postat av: Tessi

Men fy vilken kille, om man älskar någon så gör man väll inte så!!!!!!!

Det finns ingen ursäkt.

Förstår du mår dåligt

2008-09-22 @ 10:16:45
URL: http://Har ingen

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0