ALLA DESSA SAMTAL

Detta bölandet
Va fan e då detta!!!
Som ni ALLA ser (senast inloggad)  han är online...på jobb!!!!!!!!!!!! som ni alla ser
Sidan uppdaterades | 2008-09-23!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dvs fortsatt vara där EFTER han bölat och bölat och bett om ursäkt, och pratat med massa vänner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och vill kämpa för att få tillbaka mig!!
Vad är det han skrivet att han värdesätter trygghet o stabilitet i livet.


Söker visserligen *vänner* men är flirtig bangar inte för ett äventyr!!

Hör ni av er får ni göra mig sällskap!!



Men tänk e inte detta min fd pojkvänn som är Online på vida webben!!!

Va fan gör han där!!!!!!!!!!!!!!!!



Blev intrasslad: 2002-01-06Medlem nr: 87624Senast inloggad:   
Nicknamn | dahlgren_j  Heter egentligen | ask me... :) Är en | Hane Ålder | 26-35 Bor i | Turandets Mecka..... (Helsingborg), Skåne, Sverige Stjärntecken | Tvilling Fyller år | 30:e maj Söker på Vilda | Vänner IRL Är | Flirtig Känner mig just nu | Glad Ge en present till dahlgren_j

» Personlig Profil
» Övrigt jag vill tala om


Senaste fem besökarnaAntal besökare | 9.995Sidan uppdaterades | 2008-09-23
 Phonix_1hazarlolita74alvapalva67

Intressen | Barn, Data / IT, Djur, Heminredning, Mat / dryck, Mode, Musik, Nöjesliv, Resor, Tips och spel, TV / Radio / Film, Cykling, Fiske, Segling, Hundar, Hästar, Kampsport, Katter


När jag tittar i spegeln ser jag:
Tjingeling......
Född o uppvuxen helsingborgare, 30... jobbar som processtekniker. kanske inte livets mest spännande jobb... men de som andra jobb, sätter de pengar på kontot Intressen utöver musiken é mode. köper kanske för mycket för ekonomins bästa, men man lever ju bara en gång har båda fötterna på jorden o värdesätter trygghet o stabilitet i livet. Som person é jag öppen o social, har lätt för o träffa nya människor.... o bangar klart inte för ett äventyr ! håller mig så aktiv som ja kan... tränar på friskis 4dgr/vecka... aldrig fel o röra sig litta *L* Så varför inte höra av dig, é du rätt... så får du mer än gärna göra mig sällskap... *ler*

Vi Hörs !

Nya bilder på G...

Beauty lies in the eye of the beholder

.·´¯`·.¸><((((º>¸.·´ ¯`·.¸
.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><((((º>¸.·´¯`·.¸¸.
><((((º>¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><((((º>

Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0