Aj - o nu kom Halens


Min bedövning har börjat släppa i tanden fick ta två Ipren.
Mumsat en pastasallad nu och hämtat min Halens beställning.
Blir att prova i helgen, den kabelstickade kom ej förens nästa månad

En halvsuddig bild på min nagel.
När jag va hos nageltanten kom en kille in.
Hon kände INTE honom han sa han va från Karlstad skulle på begravning med sin bror utanför Halmstad, men hans bror hade *kört ifrån han* och han hade alla sina pengar och mibil i handskfacket på sin lastbil som hans bror kört iväg med.
Undra o hon kunde låna han 100kr, hon gjorde det då frågade han om hon verkligen trodde det rä'ckte med 100 för tåg till Halmstad för sen skulle han på bussen med.
Så han fick 50 till.
Lovade att komma och lämna det åter innan denna dag va slut.
Jag hade inte lånat någon som kom in från gatan och ville låna pengar, hade ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk att folk är så lättlurade

2008-09-19 @ 12:49:58

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0