Ahlgrens bilar m choklad

Tog mig en tur till city gross i morse, hittade en ny variant av Ahlgrens bilar. Doppade i mjölkchoklad *glömde ta en bild* (Det är inte dom gamla med mörkt choklad)
Sen ska jag laga mat idag RIKTIG mat , köpte färsk kronfågelkyckling, till det blir det hemmagjorda klyftpotatis och currysås.
Va gott det ska bli.

Köpte även Bacon blev så sugen på Bacon och ägg på lördag morgon, Tina hade ätit det på hotellet.


Igå blev det spinning, tiden bara kröp fram.
Sen kom Tina, snackade och fixade med mina foton.
Fick en Honungs dusch kräm av henne för jag va nere
TACK!
Sen va jag godis sugen HELA dagen va inne på Ica Söderhallen 2ggr men köpte bara dricka o tuggummin.
Men när jag la mig i sängen med Jenna Jameson kunde jag inte så emot, det slank ner två kexchoklad.
(Vet ni förresten att Jenna haft sex med Marlyn Mansson!) Gahhh hon s tyckte han hade en barnkropp men *stort paket*.


Så jobb, laga mat, städa (o hoppas hoppas prison kommer med svensk text idag  det fanns med nors igår=framsteg) då blir det den kl 9 och sen gonatt för imorgon är det fredag då ska ja va pigg.
Ska ha min nya Bondelid kjol och min nya peak performance topp.


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0