-6,8kilo o Lördag

Ja trots att jag fuskade igår med en halv grillad kyckling och en påse naturgodis för över 50kr! så hade jag denna veckan gått ner 1,6kilo.
I måndags när förkylningen började tänkte jag ah lähgger mig i sängen äter gott hela veckan typ ska endå inte träna, men nej tän kte jag det e bara 15 veckor av mitt liv =15 kilo.
Så ja - 6,8 är det nu=)

Igår kikade jag och Jamine på Baby Mama med bla Maura Tierney ,Greg Kinnear ,Steve Martin ,Sigourney Weaver

Den va faktiskt kul.
Sen kikade vi singing Bee.
Sen läste jag några sidor i Jenna Jameson boken.

Kl 10 idag va vi alla på Statoil o köpte bullar, sen har vi hunnit med tvätten med.
Nu ska jag och Jasmine spela biljard, jag gick och köpte mig *barnen* ett lagom stort biljardbord igår.


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0