Oj vad tiden springer

Han inte med helgens äventyr i måndags o nu e det redan onsdag!
Bilden ovan hade Jonas gjort som skrivbordsunderlägg, gulligt.
I fredags
så blev det Maxi sen va vi på väla en sväng hittade en jättesöt mössa till Ina och tog en fika sen en tur in på Ikea.

Lördag
jobbade jag till två, sen blev det Höganäs marknad där stötte vi på Peppe o Stefan och vi tog en fika med dom.
Sen blev det en krans till dörren med mossa och kastanjer, jättefin och lite spettkaka.
På kvällen blev det mongolisk buffe på Asian Kock.
Sen kikade vi lite tv, csi mm

Söndagen
Åkte vi till Familia har sett en tavla på Dimoda med bladguld som jag skulle vilja ha när jag målat om men den e så stor.
Sen blev det ett jättefint set från FIX till Ina och Bamsetrosor och jag fick en Musse Topp av Jonas =)va hos Jonas som skulle städa lite.

Måndag
Blev det jobb spinning och Csi.

Tisdag
Birthe kom förbi jobb, jag fick lite presenter, en rosa glittrig vodka flaska som va bara för tjejer och två jättefina halsband.
Sen bjöd hon på en fika på Ecxpresso i Norra Hamnen..
Blev ingen träning idag jag va tvungen att jobba lite hemma.

Onsdag
E det idag och svinkallt  bara 1+ fick ner vinterjackan till Ina men måste ta ner Izas med
Idag blir det att jobba på sen ska vi träffa Birthe o barnen.
Och i kväll kommer Tina

Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0