Nytt Mobiltema

Va tvungen att byta mobiltema
Det blev detta=)
Men jag kommer inte ut på nätat med min mobil........blir så arg på allt!
Skulle starta min nya kaffekokare här på jobb, lyfte den genom att ha tummen på plattan som va på så nu e huden borta på tummen där typ.
Sen har jag sparat frissans nummer på min gamla mobil och hittar inte henne på hitta.
Sen har jag glömt beställa svart färg till skrivaren och kan ej skriva ut fakturorna och postföljesedeln
Sen fick jag reda på något ganska alvarligt om min pojke.
Sen e mitt hår fettigt och fick ha ett stort hårband för jag ej han sola och tvätta det igår.
Sen va det inte såmycket mer....!
Sen va det inget mått med, och syns inte på kokaren hur mycket vatten man hällt i....grrrrrrrrrr


Kommentarer
Postat av: Anna

Frissans nr finns på hitta å har du inte dina nr sparade på simkortet?

2008-10-20 @ 15:14:16
URL: http://stargirl.webblogg.se/
Postat av: sofie

nej vissa hade tydligen sparats på mobilen..... och jag hittade inte henne där

2008-10-21 @ 09:21:21
URL: http://bubbels.blogg.se/

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0