Icas nya erbjudanden

Igår fick man sitt Ica brev det va nytt rabattsystem, man ska tydligen få rabatt på varor som man brukar köpa.
En jättebra ide men det kändes som att jag fick rabatt på varorna jag köpte förra veckan.
Och för att jag köpte 10 piroger då så innebär ju inte det att jag vill ha det denna veckan med...
Men vi får se hur det ser ut i framtiden.

Ang vikt gick ner 0,9 förra veckan, men sen började jag mumsa igen.. och har fortsatt.
Jag ska fortfarande va klar till 5 dec....
Men livet e inte på topp det e lite berg o dalbana nu och då tröstäter jag mår jag bättre...för stunden i alla fall.

Hoppade över träningen igår, känns som jag aldrig e hemma.
Skulle gjort lite men va så trött så jag frös, det blev nuggets och pasta sen en tur på soffan.
Sen la jag ut Tradera en timme och sen Desperat.

Jonas kikade förbi 10 över 10.... vet hur det blir... och svintrött nu för 12 gick han.......zzzzzzzzzzz

Nu ska jag jobba på, idag blir det spinning och sen kommer Tina, men halv elva ska jag sikta på idag.
Ska köpa mig en kaffekokare i Ullared på fredag att ha här på jobb.

Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0