Haket

Vi åkte till Haket efter jobb och beställde Pizza Pasta och Kebab med barnen, och Birthe och hennes barn.
Det blev svindyrt, Ina och Iza tog barnpasta som visade att den kostade 69kr st. och ingen av dom åt för dom tyckte det va äckligt!
Så 500kr för lite mat.

Sen åkte vi hem till oss och barnen lekte, jag fick typ 12 vita choklad av Bithe... mmmmmmmmmmmmums
Och jättetack, så gulligt att hon kommer med små presenter.

Ina fick Dora kex.


Strax efter 8 gick dom och Tina kom.

Vi pratade skit och tittade på tv.

Fick jätteont i min axel när jag lyfter den och har fortfarande så blir nog ingen box tyvärr. Ska nog ta en storstädning uppe och nere.

Igår skulle jag beställa jultidningarna och beställde en bok själv utan att kika att fler hade beställt den.

En av dom va syster yster.

Det va Emma Hamberg det är insidan som räknas.

Jasmine fick rätt mycket för att hon sålt.
En digitalkamera, en el scooter , en akustisk gitarr, 2radiostyrda bilar, 6dvd filmer, 1 kilo skumtomtar och en mp3 spelare+ 300kr


Kommentarer
Postat av: Anna

Ska man äta billigt får man gå till ikea =)

Haket har ändå billig mat, till vuxna iaf å gott är det!

2008-10-30 @ 11:15:20
URL: http://stargirl.webblogg.se/
Postat av: sofie

A gott men 100kr för en vuxen pizza vet jag inte om jag vill kalla billigt.

Men barnmaten va i alla fall svindyr 70kr kallar jag INTE barnportion för lite spagetti

2008-10-30 @ 11:27:51
URL: http://bubbels.blogg.se/

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0