Denna vill ja nog ha

Remington Shine Therapy Vitamin Conditioning 2000W Dryer
Ny revolutionerande fön med inbyggd glansbehandling för håret. En lätt blandning av glansförhöjande medel innehållande avokadoolja och A, D, E vitaminer sprids fint över håret vid en knapptryckning. Ger ett glänsande resultat och gör håret mjukt utan att lämna en oljig känsla
Kostar 599 och finns hos ELEVEN

I förrgår såg jag att grannarna hade med fått nytt tak gick in och frågade dom hade betalt 600+15.000 för det..
Vet ju om att jag måste göra det...
Igår när jag kom in så va takläggarna där och grannen kom över tyckte jag kunde prata med dom...
så dom kikade så 22.000
Ska vi säga det, på 2min hade dom gjort en affär på 22.000 och jag kände att nästan alla mina hus pengar i bufferten försvann
Jag som nyss slutat spara .

Men sen höll det 30 år så jag behöver aldrig göra det mer.
För om 30 år e jag 62 då har jag nog sålt huset och köpt mig en fin lägenhet någon stans, kanske norra hamnen el nått.


Blev spinning igår sen kom Tina, jag satte in alla räkningar och andra viuktiga papper jag sparat i en låda i två år (nu hade botten lossnat)

Greys, jag som va så upprörd att hon va gravid så *skojade* hon bara... subba

Igår hade jag annons i Lokaltidningen med mina advents kalendrar, tror ni inte prinsessorna tog slut och e slut hos leverantören, och då kommer alla och ska ha en sådan.

Ikväll blir det Ki-Box men inte med Marcus utan en ny från Höganäs får vi se hur det e.

Imorgon e det FN dagen och mina tjejer ska uppträda så får fara fram och tillbaka.
Jasmine som e 11 ska ju spela All summer long med Kid Rock på piano för hela skolan!
Hade ju tänk titta och försöka filma det Jonas har med tagit ledigt och ska titta.
Men så frågade Iza kommer du och tittar på oss med... och det är en helt annan tid

Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0