Åhhh vad jag e kär...

Fredags blev det Ullared och hittade massa saker längesen jag köpte så mycket.
Blev ,mycket mat, godis, juldukar, höstdukar, hittade överdrag till min fåtölj det blev jag nog mest nöjd med.
Köpte ett ljusklot med krakelerat glas som hänger i storarummet, kopplade det till väggkontakten så man kan tända och släcka på väggen.

Blev lite julklappar till barnen med.


Fick bytt min Friis väska utan problem, valde en jätte poppis stars on the aveny tror jag den hette.


På vägen hem skulle jag hämta min mobil som va tillbaka från lagning, och ja ÄNTLIGEN fick jag en ny!

Och dom reade påslakanseten som jag hade tittat på , på Hemtex så blev dom( ljus, mörk rosa och vita)

På kvällen kom Jonas och vi kikade Varg Veum Begravda Hundar el nått..


Lördagen vaknade jag tidigt, det blev frukost, sen tog jag tag och storsorterade Ina och Izas rum både uppe och nere.

Och hela vinden!!!

Och ut med massa på blocket och resten ska på Tradera (4 papppåsar)
Jonas slängde mig på axeln och bar upp och slängde mig på sängen,,, hängde där som en vante...

Jag o J hade 6 officiella månader på Lördagen och åt gott och kikade tv.


Söndagen

Blev det att ta om alla bilder och lägga ut allt på nytt igen på blocket, då det blivit något fel, säkert i mailadressen då dom ej kom fram så man kunde betala!

Där va två som va och köpte och ska komma två till idag.
Va små fixande hela dagen

Idag e det måndag och vanliga måndagsångesten kommer, jag ska ha klarat detta till den 5dec så e det.
Idag blir det Intensivspinning och sola och CSI sen somnar jag nog bums.
E trött idag

Sitter här och drar mig, glömde alla tuggumin och fischermas som jag köpt och skulle ha här på jobb, så ska gå hem o hämta men ¨åhhhhhhhhhhhh jobbigt


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0