Singstar ABBA ute


Japp då va det ute för alla er som har en chippad ps2a, så ikväll blir det Singstar ABBA för mig och min stora tjej Jasmine!


Va och gjorde naglarna igår dom blev jättefina, nu ska dom höja priset *igen* känns det som med 20kr till 440.


Sen blev det tyvärr inte mycket alls gjort som jag bestämt, blev lite läxor och pizzarullar som jag köpte på Maxi, dom va goda Kebab var godast det fanns ost/skinka med, lite vitlökssås till det och mums.

Barnen älskade dom. Sen va det karate och den blev 30 min sen så där satt jag i bilen och frös och tänkte han kommer ut snart.......


Kikade Prison Break säsong 4 avsnitt 10, shit va spännande det e nu igen typ som när dom skulle bryta ut från Sona.

Va svintrött, för när jag vaknade halv 2 på natten hade jag somnat på Emma Hambergs bok!


I morse blev det inte så mycket smink för jag ska ju på ansiktsbehandling efter jobb så då åker det av endån.

Sen tog jag 30 min frukost på E-house en kaffe+ scones och läste dagens tidning, brukar jag göra på fredagar.


Igår när jag stängde butiken döm till min förvåning där stod julgranen på 10meter typ uppställd utanför ICA redan....


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0