Kappahl igen..

Igår blev det Karate, träning sen kom Tina.
Fick två jättefina garntomtar av henne.
Fick ett reklamblad från Kappahl och där hade dom ju det linnet jag ville ha och en jättefin topp.
Och 25%

Idag va det utvecklingssamtal för Jasmine.
Hon hade mognat jättemycket på ett år, och det tycker jag ju med.
Hon va duktig på allt men blyg att räcka upp handen.

Sen gick jag en runda till Råå hamn och tillbaka sen körde jag till jobb.
Hörde på radion att H&M skulle öppna på Fmilia idag.
Tänkte då kan jag ju ta Kappahl på Familja och kika på H&M.


Så körde ut där och köpte både linnet och toppen sen fick jag 50% på två par strumpbyxor, och sedan blev det ett par jättesöta strumpor med snögubbar på.
348kr för både linnet, toppen ett par tjocka strumpbyxor, ett par tunna och ett par strumpor!
Kön till H&M som inte öppnade fören 11 va enorm men träffade helen så ställde mig hss henne oh pratade 20min sen gick jag med henne in och va en av dom 100första och fick ett presentkort på 200kr!
Köpte inget


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0