Julmys..........

Har satt en stor ljuslykta i trappan som jag tänder på kvällen, så mysigt tycker jag.
Har fixat ljusstaken på bordet med ska ta en bild på den.
Idag det 4 stora IKEA påsar som ska postas, sen ska jag bara va hemma.
Har både julklappar och födelsepresenter hemma som jag nu inte vet var jag ska göra av.
Laga mat sen e det tv.

Funderat på en sak.
Fick slängt i ansiktet på mig att FOLK KAN INTE ÄNDRA SIG.
Men jo det kan dom
När jag va 17 träffade jag en kriminell kille som gick på droger levde på soc.
Jag va där gick på kriminalvården med han, han slutade med droger vi flyttade i hop.
Några år senare hade han ett välbetalt jobb, vi köpte hus fick tre underbara barn och va tillsammans i 10år.
Så jo folk kan ändra sig...


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0