Hannas Sweet Mistlekiss -Xide Winter tangelo/ginger

Imorse kl 8 va jag och två barn hos tandläkaren, Iza klarade sig, Hampus hade ett hål som ska lagas.
Efter det till jobb, jobba en timme, Jonas kikade förbi med lite E-house frukost Grov scones och Vanilla latte.
Sen blev det en tur till frissan, va där 2, 20minuter=)
Blev blond igen *äntligen* sen ville hon ha lite låtar så vi bluetootade lite =)
Ej hunnit ta foto haft fullt upp.
Under tiden jag va hos frissan va Jonas oh köpte klänningen till Ina, det fanns inga på första stället... konstigt när dom har reklam överallt och han va först.
Så han fick köra ner till Kullagatan där fanns 1st Så det blev den och den mussetröjan med silver som är slut överallt.

Lindex Shop Online - Klänning

Lindex Shop Online - Topp
Sen blev det en tur till Lagerhouse, hittade inget faktiskt.
In om IKEA där blev det Värmeljus GLIMMA, TINDRA Doftljus, äpple, kanel och Vanilj, Vägghylla Stripa som Iza ska ha uppe i sängen. Och SAMELA som va överdrag till mina jättekuddar i mörkbeiga. Handtagen ska jag ha att byta ut i köket med.


Efter IKEA blev det apoteket, sen H&M
Där blev det en svart bolero, en jättefin svart glittrig BH ett jättesött/sexigt nattlinne och dom hade min bambitopp!!

Sedan en tur till BOLAGRET där blev det en hylla och krokar i EK till badrummet.


Bort till BOLAGET



där jag åter igen fick visa legg, passade på att köpte de nya jul cidern annars tar dom väll slut som vanligt.
Hannas Sweet Mistlekiss Söt, bärig smak med inslag av kanel, mogna jordgubbar och vanilj.

Xide Winter tangelo/ginger Söt, fruktig smak med inslag av lime, grapefrukt, ingefära och vanilj. Sen blev det en tur till Maxi där jag köpte en kyckling och lite fil känns det som o det blev 1000kr... ( ok en köksmatta med, oh lite julblommor)

Sen har jag ätit, packat upp, bränt 10 spel 10 filmer typ..Barnen fick pepparkaksfil, och nu ska jag hänga tvätt




 


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0