Disco tajm!

Snön e borta och det tycker jag e trist...
I går blev det stress igen...

Det va posten, lämna på karate hem fixa till Iza köra henne på disco, hem och lämna Ina och Jsasmine och sen och hämta Hampus.

Sen städa undan lite för halv 8 kom Tina och sen 8 va det dags att hämta Iza igen

Detta va hennes första disco, hon hade jätteroligt.

Tina hade med Oriflame sakerna jag beställt, den nya Julhandkrämen luktar sååååååååååå gott

Beställde duschkräm med. En Hjärta handkräm och en tandkräm till barnen.

Jag la på bladguld, sen kikade vi på Grays.

Imorse va det dags för utvecklingssamtal för Ina.

Imorgon e det äntligen tid för frissan, men först ska både Iza och Hampus till tandläkaren.

Sen ska jag iväg massa småärenden, ska köpa en blomma till kassadisken i butiken. Iza ska få en hylla att ha sina böcker på uppe i sin säng.

In om IKEA köpa julvärmeljus, en skrivbordslampa till jobb.


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0