Comfort Tropical Burst

Helg over and out..

Lördag

Gick till tobaken och lämnade in Lotto ( som jag kom på nu att vi glömt att rätta)
Hittade en ny glass från GB som va lite mumsig. ( men hittar inte den på nätet)
 Sen blev det våfflor, glass, grädde och sylt.

Sen strulade tvättmaskinen lät som den skulle flyga ut genom fönstret.
Det va en båge från en BH som fastnat!
Saken va att det va 3 maskiner sen som jag tvättat BH, så av med baksidan, av med locket för att vi en timme senare konstaterade att nej man kommer ej åt trumman, på med allt igen.
Min tanke va då tvättmaskinen är ny, att detta går inte på garantin så jag kör den och hoppas att bygeln lossnar av sig själv.
Så på med maskinen igen och så körde vi till City Gross.
Och ja den lossnade när den centrifugera.

Det blev färsk Mexico kronfågelkyckling och potatisnoisetter med bearnesås och vitlökssås.
Kikade tv.

Söndagen
Det blev att jag tog en superstorstädning, både uppe och nere och hela tvättstugan.
Sen va vi och sola.
Sen gjorde jag och barnen en sak jag tänkt på länge, tog tag i det och gjorde slag i saken.
Sen mötte vi upp Jonas på Oj vid 17.

Hittade ett nytt sköljmedel som luktade jättegott! Comfort Tropical Burst
Det ska tydligen finnas ett till se om jag hittar det med Comfort Wild Pear & Ginkgo

Vi köpte lite naturgodis man fick en skål om man köpte 2hg.
Sen blev det ingridienser till en kycklingpaj m sallad.
Under tiden den stod i ugnen så fixade jonas till Hampus radiostyrda Nikko bil och dom blev jätteglada.
Sen blev det Sanningens ögonblock och lite prat i sängen innan vi somnade.

Tro det el ej men det va bara Iza som va vaken när klockan ringde, och hon hade inte väckt någon.


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0