Blev en lyckad kväll

Jag körde ut till Väla igår när Hampus tränade karate och tog mig en grafitti sallad, va inne på H&M och testade *gardinklänningen*

Fanns bara kvar i benvit hade sålt slut direkt, men tja den va fin men slutade under rumpan kändes som långt linne.

Sen hade massa fransar (den på bilden)redan trasslat sig på den som hängde kvar .


Men jag hittade en annan jättefin som blir till jul/nyår, men fins strumpbyxor (som jag tänkte hitta i London) blir det nog fint och kanske en kofta utan arm.


Hittade en fin present till mamma med som snart fyller år


Såg att syster skrivit om popcornsalt i sin blogg detta köpte jag och Jonas i fredags när vi va på Bio, valde caramell.

Fanns ost , caramell och smör.

Men då jag gör popcornen själv häller jag på smör, kändes som smör på smör. Och ostpopcorn tycker jag inte om.

Men vi har ej testat det än.
'
Sen kom Tina, Lotta och susanne och vi pratade non stopp i tre timmar.
Sen kom Jonas och vi somnade ihop.

Imorse va det utvecklingssamtal redan halv 8.
Stress på jobb idag så detta e mina 10min paus.

Ibland tar folk förhastade slutsatser, för jag säger en sak så är det ju inte alltid jag menar detta bokstavligt.
Ibland får man ju tänka lite...
Säger ja stick o brinn, men jag INTE att du ska hälla bensin över dig och sätta eld på dig.
Menar låt mig va ett tag nu du har gjort något dumt och jag vill va ifred
(Detta va bara ett ex)


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0