Bladguld.’.’.’.’.’

Då va det bara upp och börja måla, jag skulle måla ett motiv på den svarta fondväggen

Det gick inte så bra med overheaden som vi tänkt va svårt på en svart fondvägg

Så jag fick måla det mesta på frihand men det blev bra.

Målade även de stora krukorna i svart och guld.

Jasmine hjälpte till att måla

På eftermiddagen kom Jonas mamma på besök ett tag.

Sen efter så började jag lägga på bladguldet, aldrig har jag sett något tunnare jag kunde inte andas utan att det flög iväg.

Gjorde en blomma (det kommer ta veckor) men blir fint när det blir klart.

Sen va det dags för Jonas att fixa en överraskning som vi har en gång i månaden att vi hittar på något för den andra.

Han hade bokat bord på Ms Harmony, årets första julbord (J älskar julmat)

Vi lämnade Jasmine hos Evelina under tiden.

Det va gott, men tyckte inte om att den gungade, och det va lite kallt där.

Men det va snö ute och julstämmning
Sen på kvällen blev det CSI .


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0