Varför kommer ni när jag inte vill....

image500Åhhh, vad tiden går fort.
Lördagen va det Liseberg som gällde.
7 timmar rann iväg och försvann i strålande solsken.
Hemma väntade Jonas och Chokladfondue och en film, som det visade sig att jag redan sett *jag o mitt guldfiskminne*
Tog många fina blom / naturbilder som jag kan ha i bloggen.

SÖNDAG
Vaknade 10, men låg kvar till 12 =)
Sen gick vi m Ina ut till Råå , lämnade Jasmine och Iza vid Norrehed dom skulle till en kompis, vi gick ner om stranden och hem
Satt ett tag i trädgården och solade.
Sen blev det grilla, men va ju soppdag så grillade majskolv och andra grönsaker, barnen grilla korv.
Han lägga ut det sista på Tradera med.
Kikade en film (Dansläraren någonting) en svensk Thriller, kvart i elva va vi båda skit trötta och skulle se hur lång tid det va kvar av filmen, halva! Den va 3 timmar
Så vi stängde och det blev gonatt.


MÅNDAG
Sååååååååååååå trött
Låg kvar snoza och snoza men sen pang när man minst ville det stod golvläggaren där!
Va bara att gå upp och ge sig iväg.
Kanonväder och varmt redan ute, typiskt jag har skugga på framsidan på jobb alltid


Kommentarer
Postat av: Jonas

HEMMA VA JAG O VÄNTA... *blink*
lät bra de....
trist me skugga utanför.. men måste ju vara solsken inne då du söta alltid skiner upp som en sol.. =)

PUSS

2008-05-05 @ 09:59:30
URL: http://absoluthbg.blogg.se

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0