Valborgsfirandet

image493I går Valborg slutade jag två, gick hem tvättade hela altanen med högtryckstvätt.
Tog bort en stor zink kruka där hade myrorna byggt ett jättebo!
Tog tre timmar, skit ont i ryggen.
Blev lovad en massage men hmm det har man ingen fått o nu e de Torsdag.
Sen sjöng jag o syster sing star.





image494
Sedan åkte vi ut till Råå och tittade på brasan och sjöng, det va kalt men mycket folk.
Ina *brännde* ögonen=)
Kikade Irene Huss - Nattrond, den va bra.
Det blev 11.600 steg
image492
I dag Lördag hade Trampolin outlet, hittade inget till mig men ett par stövlar till Jasmine hon har ju 38 nu...
Ett par fina Diesel balett skor med men dom hittade ej den andra dom skulle ringa hoppas dom gör det med för den va så fin.
Sen städade jag och va en runda på Maxi.
Ska äta räkor nu och sedan blir det Ki-Box.
I morgon bär det av till Göteborg och Freeport och Lisseberg på Lördag

Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0