Skit morgon…

Igår blev det Maxi igen på em och shit vilka köer, gick och ragga en bra kö där det såg ut att stå en vänlig människa och ställde mig där, bad hon att dra med min vagn när jag gick och shoppade=)

Sen va det dags för biltvätt, den blev jättefin, damsög den med så ska bara putsa rutorna invändigt med, blev jättenöjd.

Hem byta om sen gick jag och Tina stavgång, jag hade redan gått 5000 och vet att rundan är 9000 tänkte vi kunde ta en mindre men vi gick den långa på 90min och helt slut sen.

Men fram med damsugaren, tvätta köksmattan och sen moppa.

Så kom Tina igen, en snabbdusch sen färgade vi ögonfransarna och bryn.

Och hon gjorde en ansiktsbehandling på mig och kikade lite Grey.


Slutade med 15.000steg och sängen 23,30.

Men vet ni vad, jag tar aldrig vaselin under ögat när jag färgar för det går bort med sminkborttagning, tog sista i flaskan igår och fram med den nya E-vitamin från Bodyshop, som visade sig vara ANSIKTSVATTEN!

Så nu sitter jag här på jobb svart under ögonen.

Idag är det solning och KI-Box som står på schemat.

Ska göra en viktuppdatering på Lördag fm då jag varit duktig hela veckan hittills.
Har själv tagit bilden i dagens inlägg =)


Kommentarer
Postat av: Anna

mummel mummel mummel, jag har inget vettigt att säga, pms morgon ab men om du inte använder ansiktsvatten så kan jag köpa det för en billig peng :p

2008-05-29 @ 09:32:27
URL: http://stargirl.webblogg.se/

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0