Lördag morgon och här sitter ja

I går fredag så blev det en tur till vårdcentralen med Iza för hennes hals, hon hade stora mandlar och den va rejält svullen men det va *obotbart*  =)
Så det blev en tur till Familia och Dimoda, köpte mig en ny duk, lite ljusarrangemang saker och några presenter.
Iza tog hål i öronen.
Sen blev det Maxi.


Trivas på Råå
Där hade jag ju fått presentkort i julklapp av Jonas så, nu hade jag bokat massage där.
Valde helkropp men jag ville rygg och axlar och nacke.
Hon satte koppor på vissa ställe som va jätteskönt.


Sen va jag borta på jobb och jobbade ett tag innan syster kom och vi *fixade* lite (hemligt)
Jonas kom efter jobb och vi skulle kika Blonder and Blonder men vilken skitfilm, se INTE den.
Kom i säng 2, och 9 vaknade jag hyfsat pigg.
Så nu e kl strax 10 och jonas sover, det är tredje gången i rad som han sover längre än mig, han sover nog bra här.


Köpte en jättesöt apa till Jonas igår och skrev ett sött kort till den, den va bara så gullig, man kan hänga den på dörren=)
Nu e det strax dax för en cykeltur till stan och frukost på Waynes



Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0