Ja då va det dax- helgen bara sprang iväg

image510I fredags blev det massor , va och lämnade urkassa fotfilen, sen köpte tandblekning på Tågaborg.

Ut till toysan pengarna tillbaka för tvn, systemet och cider

Kollade tv på Siba, Onoff och Harald men ingen i modell större för hyfsat pris

Maxi, och där blev det både Tv och en Dvd till det.

Sen hem äta gå till stan och kika what happens in Vegas, skitrolig film tyckte jag i al fall




Lördagimage509image514

Upp 8 sen körde vi strax efter 9 och ner till Svedala outlet, köpte flipp flopp från Paul Frank

Ska ner och köpa jeans där vid annat tillfälle, dom hade mina Lee Marion där.

Sen Malmö city, där blev det gott och blandat.

Topp med strass stenar från Zarah och ett läppglans.

Två par Bh + Trosor på Lindex + läppglans viktigt =)

Tre kvarts mysbyxor från H&M

Lite jordgubbar och en present till min lilla gubbe, Frank Dandy kalsipp=) och ett gulligt Miranda kort.

Hem och snabb vila sen hem till syster och lite fest och lite till fest=)

Ut på Cardan där jag inte tänker visa bild ifrån, som vanligt ser det ut som jag tagit LSD.

La oss 5
image511
image512
image513

image516
Söndag

Sov till 11, sen ut med mamma och köpa present till Jonas, hittade vad jag letade efter och lite till=)

Körde in om Puma outlet som varit i helgen, blev massor, skor till Iza och Jasmine, träningsjackor till Iza och Hampus, sommarjacka och T-shirt till Hampus och en tröja till Jasmine till hösten

Här under kommer lite mere ego bilder från i Lördags
image515


Kommentarer
Postat av: Anna

Nee du behöver inte visa den för det har jag gjort haha, man kan ju inte bara visa de snygga bilderna haha.
Du e så fin på dina bilder =)
Coolt med de tre bilderna tesammans, aja fastän jag var full så tog jag inte suddiga bilder som ngn annan :p

2008-05-12 @ 20:52:25
URL: http://www.stargirl.webblogg.se
Postat av: Jonas

Du é för underbar hjärtat mitt =)
Tackar sååå ännu en gång... Jättegulligt..
bilderna på dig é som alltid jättebra.. du é så SÖT =)
Älskar dig... /din lilla gubbe

2008-05-13 @ 05:37:02
URL: http://absoluthbg.blogg.se
Postat av: cathie

Var filmen bra? "what happens in vegas" Ska nog gå å se den till helgen, har bara sett trailern, men det verkar asrolig :D

2008-05-13 @ 12:48:23
URL: http://cathie.se

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0