I natt hade jag...

Igår blev det hem äta soppa, cykla ut och sola tig 4 min längre så jag ska va lite brun till Lördag=)
Sen va det hem byta om sen cyklade jag, Jonas och Hampus ner och tränade Ki-Box sen cykla hem.
Det blev duschen , veckans NU OCH GONATT.
Men vaknade kvart över ett med träningsvärk i hela kroppen, kunde ej somna om men trött som jag va gick jag ej upp och tog en tablett.
Utan messade en 35 grattis mess till Jonas som fyller 30 idag, grattis igen=), men han vaknade ej av det.
Sen messade jag ett litet till syster och väckte henne! Sorry....
Efter en timme gick jag o tog två Ipren. Och kl va kvart över tre sist jag tittade, gissa om jag e trött nu.
Gick med Ina hästen och vagnen till förskolan.
Kl 9 ska jag ÄNTLIGEN två månader försent till frissan, längtar.
Går ner så har jag gjort mitt, ska försöka byta den på Body Shop trots att jag ej har kvitto.

Sen fuskade jag och vägde mig idag och -8,1 kilo! , hade ju tänkt -12 nu den 31 maj men men.

Jag kämpar vidare 9kilo kvar


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0