Fixat Cyklen/ Mardrömmar

Denna vecka har jag drömt varje natt, mardrömmar, vilket resulterar i att jag vaknar trött varje dag.
I morse va jag extra trött då Iza drömt hela natten och legat i mitt rum.
Jag har även fått problem med min andning igen, det va längesen, det känns som när folk beskriver panik ångest.
Det går bara inte att andas och gör ont i lungorna, hjärtat.

Jag gick rekord, 22.000 steg igår!!!!

I morse gick jag ner till stan till BUP, Jonas gjorde mig sällskap sen köpte vi vars en fatfree yoggi glass på 7 eleven och så köpte jag fyra påsar frukt på torget sen gick vi hem.

Fått städat både uppe och nere med idag.
Idag var jag och hämtade min cykel som det varit punka på i 5år=)
Skulle cykla ner till mitt skivstångspass på friskis, tror ni inte alla barnen ville med*!
Så vi cyklade ner alla 4=)

12.000 steg och ett skivstångspass sitter jag här helt slut.
Packat barnens väskor då dom ska till sina pappor i helgen.
Ska in och raka mig nu efter 20 när 3 barn har lagt sig, ska ju på massage imorgon, kan ju inte ha harry leg då=)

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är så märkligt för jag hade ju mkt sådant förr med med andningen men de hittade inte vad det kunde vara, nu har jag det sällan, vilket är väldigt skönt...min hjärna har inte börjat idag, det är jobbigt..

2008-05-23 @ 07:36:20
URL: http://www.stargirl.webblog.se

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0