FEST=)

Igår gick jag ner till frissan som ligger nästan vid gröninge och hem dum som jag är tog jag ballerina skorna som jag nu trodde var ingångna vilket resulterade i 5st vattenblåsor..
Gick in om Bodshop, och den skulle vara plomberad och ha kvitto men hon va jättesnäll och jag fick byta den endån.

Sen hem hämta kidzen och ner på gröninge med lite mat.
Där stannade vi till halv sju, hem bada alla barnen sen stack vi till nya Maxi köpte lite till av erbjudanden och en massa frukt.

På kvällen fuskade jag o Jonas med naturgodis och kikade Run Fat Boy Run, den va sådär.
Skulle sova tidigt, kl blev 1.

Vaknade och va kissig kl 6, sen gick jag upp halv 8 stängde barnens dörrar och tror ni inte kl 9! Ringer Jonas mobil alarm.
Blev duktigt irriterad.
Nu har vi ätit frukost och han har kört, barnen monterar polen och jag fixar med alla paketer till festen ikväll
Kl e 11 och det är redan 26 grader i skuggan.
Hade tänkt sitta in mina nya jeans hmm , känns inte aktuellt i denna värmen. Ska stryka mitt linne med
Hade tänkt bättra på solbrännan lite med innan jag ska börja fixa till mig vid halv fyra.
Ska bli kul ikväll
Fotot är på fina håret=)


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0