En halc cm mindre skinn!

image508Jag fick ju skoskav i Tisdags, och igår när jag duschade efter ki-boxen så trillade dom av trots att det ej va läkt.
Tänkte jag sover utan och sätter på nya i morgon bitti så det får torka.
Men som de flesta vet sovet man ju med fötterna utsträckta och när jag satte ner fötterna i morse så fattades det typ en halv cm hud!
Det hade torkat ihop och så skulle jag sätta ner foten och sträcka ut, behöver jag säga mer än aj!
Vet inte vad jag ska ha på fötterna lördag kväll nu, sandaler=)
11.200 steg blev det igår, men jag och vågen är fortfarande INTE vänner.

Efter jobb ska jag till Åhléns och lämna tillbaka fotfilen som va urkass, köpa tandblekning hos tandläkaren, ut till toysan och kika tv Jasmines gick ej att laga.
Blir väll pengarna åter köpa annan stans sen blir det Maxi mat och Bio och gonatt för ska upp tidigt i morgon.


Kommentarer
Postat av: Anna

Angående dina fötter så fixar vi till ngt, om ngn e expert på skoskav så e det väl jag haha, tänk när jag hade mitt djupa jack..snyft snyft...
Blir med bio för mej ikväll..först handla maxi, ansiktsbehandling, fixa te mej igen, suck! Äta sallad från maxi å sedan träffa magda å sen bio å sen godnatt för mej hehe...jag kommer 9.00 imorn å brer mina bullar haha, med karta å allt, glöm inte ost å ska du ha ngn bulle får du höra av dej!

2008-05-09 @ 09:21:42
URL: http://www.stargirl.webblogg.se

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0